2013-03-28

fabriken | tema | moodboard [03]

 


Just nu.
 Väntan på två olika sätt i mars 2013
 
Väntan nummer ett. Nytt album från DM. Nervöst och nedtonat förväntansfull har jag räknat dagar tills jag för ett antal dagar sedan fick den länk från min käre bror där jag kunde med slutna ögon kunde lyssna. Jag vill skriva att jag inte blev besviken. Men jag blev ärligt talat ändå lite besviken. Men det fanns en del bra. En hel del blir faktiskt bara bättre och bättre. Så det är bara till att fortsätta vänta. Vänta på den där "Enjoy-the-silence-känslan" i magen. Nästa gång kanske? (fast jag blev härligt glad när jag hittade reportaget på bilden om Martin Gore och Depeche Mode i Damernas här om dagen)
 
Väntan nummer två. Bli frisk. Influensan med stora bokstäver råkade ramla på mig. Jag vet att jag inte är ensam om detta öde. Men gör det saken så mycket bättre!? Nej. Men jag dricker vatten och snyter mig, hostar och sover.
 
Förresten så väntar jag på ytterligare en sak. Vårvärmen. När den äntligen kommer kanske det trots allt blir lite "Enjoy-the-silence-känsla" i magen ändå? Någon slags bra känsla kan du garanterat hitta  genom att kika in på Fabriken som idag har tematorsdag!
 
 
 
kram | tina