2014-08-24

Vinklar och vrår som fångar och lockar



Ett par av de absolut varmaste dygnen i somras njöt vi av i Varberg. Ingen sommar utan att ha varit i Varberg tycker jag och då spelar egentligen inte vädret så stor roll. Jag har haft några av mina absolut finaste möten med havet, när det har blåst och regnat som mest i just Varberg. Älskar det.

Jag blev också fullkomligt förälskad i vårt boende och dess tillhörande sommarcafe. Dessvärre fick jag inte så lång stund på mig att fota eftersom familjen ville helt andra saker den där heta dagen i somras. Typ åka till havet. Jag fångade några vinklar och vrår som ni ser här ovan. Jag visar mer en annan dag.

Nu ska helgen avslutas med lite hela-familjen-i-soffan-mys och en film kanske.


 
 
|   Detta var mitt bidrag till Fabrikens söndagsbild  |